Ny byrå :)

Var ut till köpis igår och köpte en ny byrå så M får plats med alla sina kläder han också :) En malm-byrå, samma serie och färg som min sängstomme.

Har varit och jobbat 2 timmar nu på morgonen, en massa prisändringar, då måste man ställa upp =) Gick både dit och hem i solen, så underbart ute, luktar till och med värme :)

I måndags hade jag varit rökfri i 2 veckor. Det är bra gjort det. Känner inte för att slänga ut så mkt pengar på nåt som man bara blir sjuk av.. Fast det där med rökning har ju både för- och nackdelar om du frågar mej, min åsikt!

På tisdag åker M till Thailand, fusk.. Vill också! Han ska köpa en jacka åt mej om han hittar nån i Bangkok :) Pratade med Ida och enligt henne ska det finnas ;)

Nu ska jag äta lite lunch och sen ska jag traska och köpa en hålslagare.. Måste verkligen ha en till alla mina förbannade papper..

Ska nog upp till Hemlingby idag också, promenera lite så man kommer i form :P

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback