5 km.

Har kommit hem från H-by där jag gick 5 km på 44 min :) Gick ganska fort.
Har även vart ut till Valbo och bytt mina skor till en mindre storlek så nu passar dom =)
Ska orka ta tag i disken som står på diskbänken i en stor hög, och sen fixa fram nåt att äta. Vill inte åka nånstans och köpa mat heller eftersom det är datumparkering och jag hittade en utan att jag behövde fickparkera :) Kan verkligen inte det så då hade jag åkt 3 kvarter bort och ställt mej ist :P

Underbart, 20 grader. Hoppas på lika väder i helgen när jag ska bo hemma hos mamma med Kwääl och Smilla. Blir ju spännande det också! Familjen ska ju till Danmark och Niclas och Anna ska till Skåne så då fick jag ha katterna och bo hemma hos morsan.. Annars har jag ingenting planerat i helgen.. Jag är ledig och alla andra är bortresta.. Boring!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback