Lördag.

Lördag, igen, vad tiden går fort när man har roligt :)
Gårdagen var trevlig! Skulle ha jobbat till fem men så kom chefen och frågade om jag ville sluta tre istället för dom var så många som gick till fem så det sa jag ju inte nej till =)
Åkte hem, ringde morsan, då skulle dom åka till tennisen med Gabriel sen till Buddy´s och käka tacobuffé så då hängde jag på dom :) Ringde Niclas när vi satt på Buddy´s och frågade vad han skulle göra. Han skulle hem till Marren så jag följde med hem dit och sen blev det en snabbvisit både på SlickCity och på O´Learys..
Det va ju Bullet nere på Olles så Niclas och Danne va ju där, medans jag, Marren och Sandra åkte ner till Slick. Tog en taxi ner, 54 kr gick den på =) Onödigt kanske men det var ju så grymt kallt ute !!

Ska till köpis idag med familjen och sen blir det partaj även idag =) Livet leker !


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback