Lördag + Söndag

Lördagen var trevlig. Va först med farsan & Niclas och käkade sen va vi till bolaget och maxi, hem duschade och väntade på att johanna, emelie + alla andra skulle komma :) Sen började festen, sjöng singstar, tyvärr glappade den ena micken så det va kanske inte så lyckat men kul iaf ;) , va här hemma till typ elva. det blev ju en och annan cider och också ett par groggar :) sen drog hela gänget ner på hangloose och det va också lyckat! en hel del folk men tror inte att det va så många jag kände.. har bara ett minne av att en kille bet mej i huvet, men det är en annan historia ;)
Städade tydligen när jag kom hem inatt för det va ganska tomt på vardagsrumsbordet när jag vaknade iaf ;P skönt.

Dagen idag har varit bra den med, vaknade å va inge dålig alls :) Följde med johanna på GIF matchen mot djurgården. Dock vann djurgården men det va trevligt ändå, även fast jag höll på å frysa arslet av mej !! cyklade hem till morsan och åt :) kalopps, så grymt gott ! fick även en matlåda till jobbet imorn =) nu ska jag dricka min capuccino och sen väntar sängen å jobbet kl 8 imorn bitti :)

I korta drag, hela helgen var lyckad ! :)

hejs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback