07-10-16

Sitter här och väntar på persienn-snubbarna som ska komma och ta mått på mina fönster eftersom jag ska byta ut mina slitna persienner :)

Ska iväg och jobba lite senare, börjar kl 13 och slutar 19.30, det va verkligen inte igår. Men en gång på 3 veckor ska väl funka ;)

Helgen i korthet va bra.. Lördagen blev det kanske lite för mkt att dricka och det slutade med att när jag kom hem kräktes jag ett par ggr och sen somnade jag inne på toalettgolvet. Söndagen hade jag kunnat vara utan, mådde så fruktansvärt dåligt !! Men det är väl sånt man får ta ;)

Nu i helgen blir det iaf en massa jobb och sen är det bara att hoppas på måndag, men jag tror inte att det går vägen, tyvärr :/ Inte som det känns nu iaf.

Nu ska jag diska lite =)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback