07-10-09

Jobbat mellan 8-15 idag, samma sak imorn.
Det är så kul när man kommer hem för Kwääl kommer alltid å möter en och är så himla sällskapssjuk så han är nästan som en skugga, ska vara med överallt och pratar hela tiden :) Min lilla älskling!

Lutar mot utgång även i helgen, mitt liv har börjat tagit fart :D Men sen är det jobb nästa helg så då blir det förhoppningsvis lugnt.. ;)

Måste även ha fest för Niclas å hans kompisar, fick ju trots allt följa med dom till Åland över midsommar och det var verkligen en oförglömlig helg så det kan dom vara värda !! :)

Har en stor fläck på min vardagsrumsmatta efter helgen som var, måste köpa fläckborttagningsspray eller en helt ny matta.. eller nåt.


Johanna, Emelie & jag i lördags :)


Jag & Kwääl <3



Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback