Snart helg !

Whii, snart helg igen :D
Imorron blir det film och vin tillsammans med Emma & Johanna och på lördag blir det fest i Skutskär hos Camilla och sen utgång, Hangloose skulle jag tro :) Kan inte bli bättre !

Gabriel är här just nu, spelar PS2, Pacman 3 ;) Torben skulle på nåt på Gabriels skola och morsan jobbar så då får man väl ställa upp :)

Blir galen på min granne bredvid mej! Jag hör vad han kollar på på kvällarna. Har så j*vla högt på tv:n! Blev så less så igår kväll kl 23 jag tog en hammare och dunkade i väggen, en betongvägg ;) Men sen kunde jag iaf sova :P Får väl se hur det blir ikväll.. Orkar inte med sånt där skit, okej på helgerna med mitt i veckorna och så sent.. Fattar inte vad folk tänker med..

Imorn jobb 8-17 och då har jag jobbat 8 dagar i rad.. Något drygt.. Men sen är det HELG :D

Måste underhålla lillebror nu :)

Hejs, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback