Måndag igen.

Så var det måndag igen..
Shit vad veckorna går fort ! Jobbat hela helgen och jobbar fram tills på fredag kl 17.00.
Lördagkvällen blev hemst lugn, Kwääl och jag hade en tv-kväll :) Kan ju vara skönt det också.
Va så himla mkt folk på jobbet både lördag och söndag och vi var bara 3 st så vi fick verkligen kämpa för att få det att gå ihop.. :/ Men det gick det också.

Jag överträffade mej själv igår och lagade mat.. :) Spagetti med köttfårssås. Gott blev det iaf :)
Idag vet jag inte riktigt men jag kan iaf inte fortsätta leva som jag har gjort dom senaste månaderna, går inte riktigt ihop med min ekonomi ;)

Nu är det dags för disk och sen en dusch.

Hejs, S

Btw, på onsdag kommer dom och byter ut mina persienner till nya fräscha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback