Hälsocentralen.

Ringde dit kl 8 imorse, dom ringde upp och jag berättade att jag hade ne knöl på magen, precis ovanför naveln. Är ju superorolig att det ska vara nåt allvarligt men dom sa bara att hade den inte gått över efter helgen så skulle jag återkomma. Okej då..
Passade även på att fråga vad man ska göra åt mina sår i munnen. Gör så grymt ont! Flytande alvedon blir det senare idag.

Jag och Johanna ska på stan och kolla på julklappar :) Hatar egentligen att köpa sånt där eftersom jag gärna hoppar julen, men vad gör man inte för sina vänner :P Helt seriöst, jag vet inte vad jag skulle göra utan Johanna & Emma, mina stjärnor :)

Jobb i helgen. Har öppet till kl 17 eftersom det snart är jul. Vill inte tänka på vilket kaos det kommer vara hela helgen.. =/ Det blir iaf en partyfri helg, kan vara skönt det också! :) Ska kolla på Idol imorn, men eftersom Daniel åkte ur förra veckan, hur tänker svenska folket?!, så vet jag inte riktigt vem som ska vinna.. Inte Andreas iaf! Han skulle ha åkt för länge sen.. Det står mellan Amanda och Marie. Tror mer på Marie än på Amanda, men vad tror svenska folket? Själv röstar jag inte så det är upp till er! :)

Nu frukost.

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback