Fredagen.

Jaa, fredagen va ju sådär.. Eller den var bra eftersom sällskapet är elit :)
Jag, Johanna, Emma & Camilla. Va längesen jag skrattade så mkt på så kort tid :D
Hade väldigt kul ! Sen drog vi vidare till Slick där det inte alls var lika kul, jag drog vid kvart över 1 eftersom jag ska iväg och jobba nu idag.
Halv 5 imorse ringde min telefon.. Och sen kunde jag inte somna om så låg väl vaken typ en halvtimme och försökte verkligen somna eftersom jag skulle upp idag men det gick bra iaf :)

Ska gå till och från jobbet idag, kan ju vara bra det med. Sanningen är den att jag inte vågar cykla för det är halt, bussen suger och jag har ingen bil så då får jag gå :) Tur att man har Ipoden laddad med bra musik ;)

Dags att kila.

Hejs



Emma, Johanna & Camilla (Fotograf: Jag) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback