Britney Spears.

Har alltid varit ett fan av Britney Spears, även när hon rakade av sej håret och betedde sej som ett mongo när hon har barn osv men jag visste att hon skulle komma tillbaka. Hennes nya skiva är superbra ! Min åsikt iaf :)

Det regnar och jag ska cykla till jobbet om sisådär 40 minuter. Slutar ju halv 19.30 ikväll.
Tråkigt. Ny DR idag = mkt folk..

Vill raka av Kwääl hans päls igen. Eftersom han sover på min kudde med mej varenda natt så vaknar man med en hårboll i näsan och nyser typ en halvtimme i sträck.. Men han är go min älskling :)

image5 image6
Rakad & orakad :)

Btw, varför funkar mitt minneskort till min digitalkamera bara i mitt ena USB-uttag i datorn? Förmodligen bugg nånstans..

Måste kila iväg till mitt liv nu.


Hejs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback