Allt.

Gick hem från jobbet idag. Då kommer det en tjej som har sin hund i koppel men löst och den började springa mot mej, höll ju för fan på att skita i byxan! Finns faktiskt folk som är rädd för hundar, jag är en utav dom! Fan, håll era hundar kopplade eller uppfostra dom åtminstone.. Credit till alla er med hundar som respekterar andra!

Snart helg igen. Lördag ska jag & Johanna på Danny på Olles ;) Spännande!
Emma åkte ju till Borås idag.. Hon sov här inatt eftersom hennes tåg gick kl 6 imorse.
Så tyvärr kan hon inte följa med på Danny men jag vet att hon är lite svartis.. :P

Är ju Takida på Slick ikväll igen eftersom förra gången bara blev ett fiasko..
Men tycker inte ens dom är bra så hoppar dom.

Somnade framför tvn tidigare idag. Drömde så skum dröm.. Saknaden sitter fan i än.. =/ Hoppas han och hon är lyckliga iaf, hur än dom har det. Har ju inget svart på vitt men ryktena går ju från både den ena och den andra. Tycker ju om honom fortfarande, kommer alltid göra det så är han lycklig och glad så är jag glad för hans skull, verkligen!

Lön imorn :) Innebär mkt folk på jobbet.. Kom ju en ny DR idag också.. Nästa kommer ut den 26e. Så jävla onödigt..

Btw, Brynäs suger.

Jamelia - Thank You

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback