Vill ha

Det är så himla mkt jag vill ha.. En ny bärbar dator, ett hemmabiosystem, en stor jävla platt-tv :), ett helt nytt kök (fast det är på god väg iaf) :), en bil, en ny Ipod (min håller på att balla ur), en ny soffa (en stor med en sån där divan :) ).. Ja, skulle kunna sitta hela dan och räkna upp vad jag vill ha.. Men Thailand börjar iaf närma sej, på fredag är det 5 veckor kvar :) Whii.

När man väl hade sovmorgon idag så började HSB borra med nåt nånstans i huset, lät som det va nån som sprängde hela Gävle ungefär.. :P Dom började halv 8 imorse, så har i princip legat vaken sen dess, härligt när man jobbar till 20.30 ikväll. Men är ledig på torsdag iaf eftersom jag jobbar hela helgen. Oj, vad folk vi kommer ha då, då vet man att man lever! Var med förra julen också, inte det roligaste jag har gjort precis.

Jaha, vad gör man nu då? Rastlös..


S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback