Vaccination.

Ska iväg och vaccinera oss idag tills vi ska till Thailand :) Imorn är det 7 veckor kvar tills vi åker = 49 dagar, förhoppningsvis går det i rasande fart ;) Anna ska också följa med dit, till Thailand alltså, blir nog superkul :)

Har nåt bråck i magen fick jag reda på när jag var hos HC häromdan.. Ska få en remiss från sjukhuset och komma upp till nån kirurg som ska kolla på mej.. :/ Hoppas det inte är alltför allvarligt iaf..

Idolfinal imorn :) JES ska samlas och kika *whii* :D Var till bolaget efter jobbet idag och köpte vin som jag ska mysa med iaf =) Amanda eller Marie.. Jag vet inte, blir nog en hård match !

Kwääl fyller 5 år på söndag :) Stora pojken.

Nu väntar disken i köket..


Hittade en bild på mej & Micke från i lördags :)

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback