Saknar.

Saknar Kwääl nå fruktansvärt.. Min finaste.
Även fast det är skönt att inte bli väckt mitt i nätterna men inget slår honom, min bästis :)

Fått 4 stycken julkort :) Har aldrig fått ett julkort i hela mitt liv tror jag :P Men nu när man har flyttat så blir det nästan översvämning i hallen efter en dag på jobbet :)

Vill ha juldagen nu :) Fest hos Micke, kommer nog bli superkul! Inte lika kul att börja jobba kl 9 dan efter men det bekymret får jag ta då :P Kommer nog gå bra, får hoppas på det bästa iaf! =)

Ledig imorn.. Vad göra då? Har ju iof bara köpt julklapp till Gabriel men har redan sagt till alla att jag bojkottar julen i år, vill bara att det ska vara över, tycker inte om julen längre.. Är bara en jobbig period under året. Kanske blir annorlunda när man blir äldre och skaffar familj, men vad vet jag ?

Vill ha sommar och semester, då blir det en tripp ner till Gbg :) Satan vad kul vi ska ha! :D


S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback