Kwääl 5 år :)

2002-12-09 föddes förmodligen världens bästa och mysigaste katt, mitt hjärta. Kwääl fyller 5 idag =)



Helgen va trevlig och händelserik. Började i fredas, Emma, jag & Johanna satt och kollade på Idol som Marie vann med minsta marginal. Kvällen slutade på Slick för mej och Emma, medans Johanna skulle på kryssning igår så hon åkte hem.

Gårdagen va minst lika trevlig som fredan om inte bättre. Jag och Emma lånade morsans bil och tog oss ut till Köpis, och det var inte bara vi som åkte dit igår! Fullt på parkeringarna både på framsidan och baksidan, då är det mkt folk !! Men trängde in oss mitt i smeten, gick in på bolaget, gick en sväng inne på Köpis och åkte sen vidare till Max och käkade :) Sliten som man va från fredan så gick det bra sakta att få i sej det man hade tänkt men tillslut gick det och det slutade i massvis med minnesluckor.. Hamnade iaf på Hangloose efter att Micke och Rossander kommit hem hit en sväng och hämtade upp oss och körde ner oss till stan. Men det va kul :)

Nu är det snart Parlamentet sen blir det en tidig kväll. Upp och jobba imorn!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback