Bara 8 veckor :)

Om 8 veckor ligger jag nere i Thailand, förhoppningsvis på en strand där nånstans :) Whii.

Jobbat hela helgen. Fruktansvärt mycket folk, har inte folk nåt annat att göra på helgerna än att handla?

Även fast jag jobbade så va jag ut i lördags. Känns som jag inte kan sitta hemma på en lördag, har inte gjort det på jag vet inte hur länge :/ Helgalkis kanske.. Men iaf, vi tog oss ut. Det va jag, Emma, Rozza och Micke :) Satt hemma hos Rozza och förfestade och sen ner på Hangloose. Kom inte ner förns tjugo i 1 och det va spöregn och lång kö så vi kom in vid 1 och gick ut vid tio i 2 igen. Snabbvisit :) Jag, Micke och Rozza tog oss upp till Frasses medans Emma drog iväg nån annanstans :P Vi käkade och sen gick jag hem. Kom inte i säng förns vid halv 4 och skulle upp kl 9 och jobba så va skapligt slut hela dan igår. Men vi hade kul, som alltid :)




Nu är det matdags, spagetti och köttfärssås va det tänkt :)

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback